آزمایشگاه تویوتا با استفاده از فناوری جدید با نمایندگی هاوایی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

آزمایشگاه تویوتا با استفاده از فناوری جدید با نمایندگی هاوایی تیتا و Servco Pacific Inc. (اجاره ماشین در انزلی) با همکاری آزمایش فن آوری جدید اتومبیل در Honolulu مشارکت دارند.

مجموعه نرم افزارها و سرویسها بخشی از بستر خدمات تحرک تویوتا است (MSPF)، که قابلیت های مختلفی را برای ایجاد تجربه تحرک فراهم می کند.

هنگامی که تنها برنامه کار آزمایشی خدمتکار نتیجه میگیرد،اجاره ماشین در گیلان، توزیعکننده وسایل نقلیه تویوتا در هاوایی، از فناوری ماشینهای به اشتراک گذاری استفاده خواهد کرد تا تا پایان سال ۲۰۱۷، خودروی جدیدی را که توسط هونولولو ساخته شده است، راه اندازی کند.

نرم افزار به اشتراک گذاری خودرو از شناسایی راننده و تأیید هویت، و همچنین پرداخت و مدیریت ناوگان برای کسب و کارهای به اشتراک گذاری خودرو پشتیبانی می کند. طبق گزارش تویوتا، این نیز شامل جعبه کلید هوشمند (SKB) است که به کاربران امکان قفل کردن و باز کردن وسایل نقلیه را از طریق تلفن هوشمند می دهد.

آزمایشگاه تویوتا با استفاده از فناوری جدید با نمایندگی هاوایی اجاره ماشین در مشهد، رئیس شرکت Connected، Toyota Motor Corp. گفت: “این برنامه جدید نشان می دهد که توان ترکیب توانایی تولید جهانی و فناوری جهانی با توانایی های گسترده جهانی تویوتا را با عملیات گسترده محلی نمایندگی ها برای ارائه گزینه های راحت تر به مسافران فراهم می کند.”

زاک هیکس، مدیر عامل شرکت Toyota Connected North America، گفت: “این راه اندازی موفقیت آمیز MSPF نشان دهنده نسل بعدی در سیستم های رای گیری خودرو است و پایه جهانی جهانی تویوتا برای مدیریت ناوگان، توزیع خودرو و آینده تحرک است.” “پلت فرم مبتنی بر API قدرتمند و انعطاف پذیر آن، ما را قادر می سازد تا به سرعت به شرایط جدید بازار برسند و از استقرار خدمات تحرک پذیری محلی پشتیبانی کنند.”

از ژانویه ۲۰۱۷، تویوتا با برنامه اجاره ماشین در شیرازدر برنامه آزمایشی خودرو در سانفرانسیسکو کار کرده است. به گفته شرکت، در نهایت، تویوتا نیز با نمایندگان و توزیع کنندگان دیگر همکاری خواهد کرد تا تکنولوژی را برای بازارهای خود طراحی کنند.





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: